מדיניות החזרות
עודכן לאחרונה ב 15 באוגוסא 2023
מבוא
תודה שרכשתם את מוצרי נאוולו. כל מוצרי נאוולו הם מוצרי תוכן, במילים אחרות, אנו מציעים לכם ידע המועבר באמצעות סמינרים מקוונים מוקלטים מראש או שיעורים חיים.
לכן, לקוחות לא מקבלים כל מוצר פיזי שניתן להחזירו.
להלן המדיניות שלנו בעת בקשת החזר על כל אחד מהמוצרים שלנו:
החזרות
החזרות, במילים אחרות בקשות להחזרים, מתקבלות רק בשלושת השיעורים הראשונים של קורס דיאטת נאולו או בשלושת השיעורים הראשונים של סמינר הבישול של נאולו. אנשים המשתתפים ו/או שניגשו לשיעור הרביעי ואילך של כל אחד מהמוצרים, לא יוכלו לבקש החזר משיעור רביעי ואילך.
לגבי סמינרים מקוונים: לקוחות יכולים לבקש החזרים עבור כל סמינר מקוון שנרכש ובו בחרו לא להשתתף או שלא היו יכולים להשתתף בו. אין החזרים עבור סמינרים מקוונים בהם השתתף הלקוח.
ניוזלטר: לקוחות רשאים לבקש לסיים את מנוי הניוזלטר שלהם בכל עת ולקבל החזר מלא עבור כל הניוזלטרים שעדיין לא נשלחו אליהם.
בעת בקשת החזר כלשהו, תוכלו לבחור בהחזר מלא, זיכוי בחנות האתר או החלפה.
תהליך החזרות
על מנת להחזיר כל מוצר, אנא פנו אלינו באחד מערוצי שירות הלקוחות שלנו. נא לוודא שיש בידכם את הוכחת הרכישה שלכם ואת האימייל שסופק בעת רכישת המוצרים שלנו..
תהליך הזיכוי
לאחר קבלת בקשת ההחזר שלכם, נשלים את ההחזר שלכם ללא דיחוי. עם זאת, אנא המתינו לפחות 30 יום מרגע קבלת בקשתכם כדי שיושלם תהליך ההחזר, ההחלפה או הזיכוי שלכם בחנות. שימו לב שהחזרים כספיים עשויים לקחת מחזור חיוב אחד או שניים לפני שהם יופיעו בפירוט כרטיס האשראי שלכם, בהתאם לחברת האשראי שלכם ולמיקומכם. אנו נודיע לכם באימייל כאשר ההחזר שלכם יושלם.
שירות לקוחות
אם יש לכם שאלות כלשהן בנוגע למדיניות ההחזרות שלנו, אנא צרו איתנו קשר דרך כל אחד מערוצי שירות הלקוחות שלנו.